Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

ΠΩΣ ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ IP address ΜΟΥ?


Είπα σήμερα να αναφερθώ στο πώς μπορούμε να βρούμε την IP Address του υπολογιστή μας, μιας κ χρειάζεται σε πολλές περιπτώσεις και η εύρεση της είναι ιδιαίτερα απλή.Αφορμή πήρα από το μάθημα των Λειτουργικών Συστημάτων που δουλεύαμε σε virtual machine και έπρεπε συνεχώς να συνδεόμαστε στον server της σχολής.Έτσι χρειαζόταν συνεχώς το ip του υπολογιστή μου..το οποίο το έβρισκα με εντολές στη κονσόλα,αλλά πάντα τις ξεχνούσα..Γι'αυτό σκέφτηκα να ψάξω για εναλλακτικούς τρόπους να βρίσκω το ip μου,όπου και σας τους παραθέτω!
Γενικά κάθε υπολογιστής που συνδέεται στο internet παίρνει ένα ip,δηλαδή έναν αριθμό της μορφής:XXX.XXX.XXX.XXX και ουσιαστικά αποτελεί ταυτότητα του υπολογιστή στο internet.Ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρήκα αρκετές χρήσιμες οδηγίες...


  • Με command line (όπως στο μάθημα)
         Πας Start -> Run -> cmd 
   γράφεις ipconfig και πατάς enter.

Αν θέλουμε την MAC Address κάνουμε τα ίδια, απλά στο cmd γράφουμε ipconfig /all.

  •      Μέσω συνδέσμων στο internet
         http://www.whatismyip.com/

         http://www.ipchicken.com/


  •     Μέσω πρόσθετου στον Firefox
         Το βρίσκετε στη διεύθυνση https://addons.mozilla.org/el/firefox/addon/12119/ και κάνετε προσθήκη



Τέλος πια στο χαμένο χρόνο για ψάξιμο του ip!Είδατε πόσο απλό είναι??


Τώρα πια μπορώ να βρω γρήγορα το ip χωρίς να ξοδεύω τόσο χρόνο στο να ψάχνω!





1 σχόλιο:

  1. το βρισκω αυτο που λες αλλα μετα απο 5'' μου κλεινει το παραθυρο και δεν προλαβενω να δω την IP μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή