Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

Google Talk



Παλαιότερα,για να μιλάω με τους φίλους μου από τον υπολογιστή και όχι από το τηλέφωνο χρησιμοποιούσα το skype,το οποίο ήταν αρκετά ευέλικτο πρόγραμμα.Πριν λίγες μέρες ανακάλυψα και ένα άλλο εξίσου καλό πρόγραμμα για voice chat,το google talk που το παρέχει η google και συνδέεται άμεσα με το gmail.Βασικά για το google talk με πληροφόρησε μια φίλη μου,ρωτώντας με αν έχω.Εγώ εντομεταξεί δεν είχα ιδέα τι είναι.Βέβαια είπα ότι έχω και έτσι έτρεξα κατευθείαν να το κατεβάσω..:p Έγραψα λοιπόν google talk και κατευθείαν εμφανίστηκε!Πάτησα το πρώτο αποτέλεσμα της αναζήτησης και το κατέβασα.Διάβασα ότι με το google talk μπορούμε να τηλεφωνήσουμε,να στείλουμε άμεσα μηνύματα στους φίλους μας εντελώς δωρεάν,οποιαδήποτε στιγμή!Ουσιαστικά το google talk είναι η απάντηση της google στο msn messenger..και to google talk είναι πολύ πιο απλό τελικά!

Απαραίτητες προϋποθέσεις: - Λειτουργικό σύστημα: Win2000/XP/Vista
Λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου GMail
Σύνδεση Internet

Αφού λοιπόν πληρείτε αυτές τις προϋποθέσεις,πάτε στη σελίδα http://www.google.com/talk/ και κάνετε download.Αφού κατέβει ανοίγετε το αρχείο .exe και για την εγκατάστασή του πατάτε συνεχόμενα next.Όταν εγκατασταθεί η εφαρμογή,ανοίγει σε ένα καινούργιο παράθυρο,και σας ζητείται να πληκτρολογήσετε το username και το password από τον gmail λογαριασμό σας.Πατάτε sign in και αμέσως εμφανίζονται όλες οι επαφές σας στο gmail.Βλέπετε ποιοι είναι online,busy,ενώ μπορείτε να ορίσετε και τη δική σας κατάσταση.Βάζοντας το δείκτη του ποντικιού σας πάνω σε μια online επαφή φαίνονται οι επιλογές chat,call,send files.Ενώ σε μια επαφή που δεν είναι online φαίνονται οι επιλογές call και send voicemail.Επίσης,μπορείτε να κάνετε block μια επαφή ή ακόμα και να δείτε τις προηγούμενες συζητήσεις.Το πλεονέκτημα αυτής της εφαρμογής είναι ότι μπορείτε να μιλήσετε ταυτόχρονα με πολλά άτομα. Κάποιες από τις gmail επαφές σας ίσως δεν θα έχουν google talk,αλλά μπορείτε να τους κάνετε invite!


Τελικά ήταν πιο απλό απ' όσο το περίμενα και πολύ εύκολο στη χρήση του!Ευτυχώς που μου μίλησε γι' αυτό η φίλη μου γιατί διαφορετικά θα ήμουν βαθιά νυχτωμένη..:p
Πάντως παρατήρησα ότι πιο πολλά πράγματα γύρω από τα τεχνολογικά νέα ξέρουν όλοι οι άλλοι εκτός από μας που ασχολούμαστε με πληροφορική..και γι'αυτο ντρέπομαι λιγάκι είναι η αλήθεια..:)
Όμως υπόσχομαι από δω και στο εξής να παρακολουθώ προσεχτικά όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις!

Anyway,το google talk είναι διαθέσιμο και στα blackberry,iphone και σε android συσκευές κινητών τηλεφώνων..Και στο δικό μου κινητό που είναι android υπάρχει αλλά δεν το χρησιμοποίησα ακόμη..ίσως το κάνω κάποια στιγμή!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου